3 Ocak 2014 Cuma

Geniş Baseni Olan Kadınlar Nasıl Giyinmeli?


Evet zayıf biriyim. Boyum 1.70 kilom ise 53, buna rağmen sanki bütün kilom basenlerimdeymiş gibi geniş. Tabi ki kendimce abarttığım durumlarda olmuyor değil :) ama ben basenli biri olarak nasıl giyinmem gerektiğini öğrendim. Kendi taktiklerimi kalçasından şikayetçi olan arkadaşlarımla paylaşmak istiyorum.


Bir kere dar kalem eteklerden mümkün olduğunca uzak duruyorum. Ama dayanamayıp giydiğim zamanlarda olmuyor değil :) Özellikle kışın dar kalem etek giydiysem üzerine kalçamı kapatacak kazak geniş kazaklar giyiyorum. Altına da botlarımı giyiyorum. Ayıptır söylemesi hoş oluyor. Geniş kalçalarla tayt giymem giyenlere ayar olurum :) İlla giyecekseniz lütfen kalçanızı kapatacak tişörtler, kazaklar, hırkalar giyin. Dizinizde biten botlarla bu şekilde güzel bir görüntü elde edebilirsiniz. Çanta olarak da büyük çantalar tercih edebilirsiniz :)



Gelelim elbise seçimine göğüs altından bollaşan elbiseler benim ve basenlerimin kurtarıcısı :) Kendisi adeta kusurları kapatmak için yaratılmış. Bel ve göbek sorunu olanlarda bu tarz elbiseler tercih edebilir. Yine bele oturan ve dize doğru bollaşan çan etekler, kloş etekler de geniş kalçalar için şahane bir alternatif olacaktır.



Yine geniş basenli kişilere topuklu ayakkabı çok yakışıyor. Kendini biraz tanıyan birisi bunu mutlaka farketmiştir. Topuklu ayakkabılar popoyu yukarıda göstererek kalçaları topluyor. test edilip denendi :) Yine basenleri kamufle etmek için üste açık, alta koyu renkler giyebilirsiniz. Yine biz kalçası olan bayanlar :) yüksek belli pantolonlardan uzak durmalıyız. Balık elbiseler de hiç bize göre değil cızzz... Kıyafetlerinizde belde kemer kalın olması şartıyla kullanabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CDXN Interactive